Larissa Fashion – de la haine de damă la echipamente de protecție pentru cadrele medicale
Publicat de: Centrul Comercial Auchan
acum 4 ani
Larissa Fashion, un magazin de haine de damă din Centrul Comercial Auchan Pitești Bradu și-a continuat activitatea pe timpul stării de urgență, adaptându-se prin confecționarea echipamentelor de protecție pentru cadrele medicale. Oana Georgescu, fondatoarea brand-ului, antreprenoare și un real erou de meserie, ne-a povestit despre cum a reușit să adapteze business-ul și în același timp, să vină în sprijinul celor din linia întâi în această perioadă.
Bună, Oana! Povestește-ne, te rog, despre brand-ul Larissa Fashion.
Larissa Fashion este un mic brand de haine de damă care aduce pe piață ținute clasice, cu o eleganță care întrepătrunde stilul office cu rochia de cocktail. Se adresează doamnelor și domnișoarelor care doresc să își înnoiască garderoba la prețuri accesibile cu produse românești create în Pitești. Brand-ul a prins viață din dragostea pentru haine și din experiența mea de viață, crescând în fabrica de producție a părinților mei.
Prezența noastră în Galeria Auchan Bradu a ieșit în evidență încă de la deschidere prin evenimente cu prezentări de modă, dans și voie bună, care ne-au făcut cunoscute colecțiile elegante, dar mai ales confortabile, dar și pentru locația magazinului.
Ce faceți în perioada aceasta? Cum ați adaptat business-ul?
Larissa Fashion este un brand care se adaptează cerințelor clienților. Urmărim feedback-ul acestora și îl implementăm în produsele pe care le realizăm. Astfel, ne-am adaptat produsele chiar de la apariția pandemiei în țara noastră. Mai întâi am observat o lipsă acută a măștilor medicinale de pe piață, care ne-au determinat să renunțăm la producția colecției de vară și astfel, am început să producem măști textile la un preț foarte accesibil. La scurt timp ni s-au cerut combinezoane impermeabile. Eram sunați cu disperare de doctorii care aveau nevoie de echipament de protecție. Din fericire, am putut realiza un astfel de produs foarte rapid și să îl oferim doctorilor și asistentelor.
Care au fost acțiunile luate la nivel de business după anunțarea pandemiei ?
Fiind o perioadă în care este riscant să intri în contact cu multe persoane, ne-am redus activitatea. Totuși, am menținut un punct de lucru deschis în care am comercializat echipamente de protecție.
Cum ai reușit alături de echipa ta să veniți în sprijinul oamenilor? Care a fost motivația?
Am preluat frica și dezorientarea oamenilor cu care am intrat în contact și le-am transformat în produse care le-au adus confortul și un pic mai multă siguranță. Am înțeles că trebuie să acționăm, să ne adaptăm într-un ritm foarte rapid. Fiecare membru al echipei a trebuit să aleagă dacă stă acasă sau dacă își aduce aportul acolo unde poate. Rezultatul a fost o perioadă în care ne-am izolat de familie, însă am oferit produse celor care au avut nevoie de ele.
Care a fost decizia pe care ai luat-o la începutul pandemiei, iar acum consideri că afacerea ta este în siguranță?
Cel mai greu a fost să echilibrez antreprenorul din mine cu mama, soția, nora și fiica. În momentul în care îți știi familia în siguranță, este mai ușor să te concentrezi pe ce ai de făcut pentru business. Decizia cea mai grea a fost să mă izolez de familie și să mă ocup de reorganizarea activității, astfel încât să aduc produse noi într-un timp cât mai scurt. În ceea ce privește siguranța viitorului, încă nu putem vorbi de așa ceva. Trăim niște momente în care întregul mediu economic se redefinește și modul în care oferim produse clienților va trebui regândit, astfel încât să asigurăm siguranța clienților noștri.
Care sunt planurile de viitor, după ieșirea din starea de urgență ?
Cred că după criză trebuie să fim în continuare flexibili. Să facem cunoștință cu noii noștri clienți, să le acceptăm noile comportamente și cerințe, ridicându-ne la standardele pe care ni le-am impus și până acum.
Din perspectiva ta, ce înseamnă să fii erou de meserie?
Să fii capabil să îți învingi frica și să continui să acționezi, oferind standardele de calitate pe care ți le-ai impus.
Transmite-le, te rog, un mesaj cititorilor și clienților noștri.
Cred că fiecare dintre noi, mai întâi, trebuie să acceptăm faptul că modul de viață de până acum ni s-a schimbat, să renunțăm la a căuta vinovați și să ne uităm cum ne putem face viața mai frumoasă nouă și celor din jurul nostru. Poate această atitudine se va răspândi viral.